Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

vrijdag 20 juli 2007

Thai Pussy.

Het land van de ongekende mogelijkheden voor de vrijgezelle westerse man!"Do you want pussy tonight"?, "Are you here also for the pussy "?, "Want young thai girl"? Ben nu in Phuket, overal zie je blanke mannen met thaise meiden. Ziek soms, echt oude mannen die samen met een jong meisje niks hebben uit te wisselen. (Communicatief heb ik het dan over)

Maar afin, ik heb een aantal dagen op het mooie Ko Phi Phi gezeten, mooi eiland, alleen jammer dat het water vrij troebel is om redelijk wat te zien. Onderwater dan he! Heb dus ook maar geen geld besteed aan duiken hier. Heerlijk gerelaxt op t strand.
In Phuket town, (dit is het niet-toeristische gedeelte) sliep ik in het on on Hotel, hier hebben ze ook gefilmt voor "the beach". Ik heb nog nooit op zo'n hard matras geslapen. Een plank gewoon. Heb er een filmpje van gemaakt voor bewijs. Echt niet te filmen!
Enorm blij dat ik in een luxe guesthouse terechtkwam in Patong-beach met airco, eigen badkamer en tv met filmkanaal aangezien ik van een of ander eten een enorme 24uurs durende racekak aanval kreeg. Heb schat ik zo'n 8 films gekeken.















Hatyai, Thailand



































Public Transport.



































Bloemen voor buddha.













































Let op de titels.

































Thai police and his vicious dog.















Ik drink 'n Tiger pint met Belg Rob en Japanse Kotomi.












































Koh Phi Phi Don en zijn longtailboats. Allemaal aangedreven door oude motoren uit auto's.













Changbier op t strand. (Tussen de 6.5 en 14% alc.!!)













Mayabeach, daar is "the beach" opgenomen.












Op de ferry van Phi Phi naar Phuket.














Phutet town, hier is de thaise praxis vast blij mee! (er wordt hier een flatgebouw getext)












Gebouwen met portugese invloeden in de straten van Phuket.















Deze schoenmaker ging nog door tot in de late uurtjes.

Geen opmerkingen: