Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

donderdag 10 mei 2007

Frustraties

Ik heb vandaag echt weer een top dag op de arbeidsmarkt van Australie gehad. Om 7.00 opgestaan, weet-bix naarbinnen gelepeld. Onderweg naar de bus begon het te regenen dus belde om 8.00 vanmorgen de carwash om te vragen of ik wel nodig was vandaag omdat het best bewolkt was, en dan komen er geen auto's. Kreeg vervolgens de voicemail van Ash, mijn baas, ben dus toch maar gegaan. Aangekomen om 8.30, vervolgens zijn er bijna geen auto's die gewassen willen worden. Moesten ik en nog een paar anderen wachten tot 9.30 of het misschien beter werd. Om 9.00 weer eens gaan vragen, want het weer werd niet beter. Mochten er vervolgens 3 van de 5 beginnen om 10.00 en mocht ik en nog een andere jongen om 9.10 terug naar huis gaan. En dan zijn ze ook te schijterig om het rechtstreeks tegen je te zeggen, maar in het voorbijgaan. Was om 10 uur weer thuis en had geen rooie cent verdiend! Kortom: Kut dus!

Na even een verfrissende douche genomen te hebben heb ik van deze dag toch nog een nuttige dag weten te maken! Ik ben naar het "Royal Brisbane Hospital" geweest om mijn CV nog enigsinds nuttig te maken. Ookal ben ik waarschijnlijk nog maar 3 weken in Brisbane, ik heb niet gezegt dat ik nog maar even hier ben en graag een baan als "Assistant Nurse" zou willen. Ik heb nog een self-guided-tour door het ziekenhuis gemaakt en mezelf uitgenodigt op afdeling Mental Health. Uiteindelijk belande ik op het grote kantoor van de "Director of Mental Health Unit! Heb met haar 30 minuten gedachten gewisseld over de Geestelijke gezondheidszorg en hoe alles hier in zo'n grote stad is opgezet. Erg geinig dus. Heb nog een haffel papierwerk meegekregen voor zeftstudie, heb mevrouw hartelijk bedankt, nog wat foto's gemaakt en opzoek naar te uitgang! (Dus Rosanne, wil je nog wat vergelijkingsmateriaal, laat maar weten, ik stuur het allemaal naar Bogardeind 2! )

Groet, Thijs

Geen opmerkingen: