Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

dinsdag 15 mei 2007

Boerenleenbank Eindhoven, Hij gaat lekker!

Mailtje van die papa...

Graag gedaan Thijs. Ik heb wel behoorlijk wat uit de kast moeten halen om een en ander te bereiken. Annie zat in de auto te lachen opweg naar de tandarts toen ik weer een mevrouw van de rabo aan de lijn had.
"Ja maar lieve mevouw, ik heb al 25 mevrouwen aan de lijn gehad die me allemaal heel vriendelijk te woord staan, maar het probleem waar mijn zoon mee zit,is door jullie zelf veroorzaakt. Ik probeer dat al 7 weken op te lossen, maar dat is me met al die medewerkers van jullie aan de Kronehoefstraat en het Emmaplein en ook het servicenummer nog niet gelukt !!
Dit als reactie op haar stelling dat de rabopas altijd eerst in Nederland moet worden gebruikt !!!!!!
Ik heb vervolgens gevraagd: Welke organisatie heeft die pas naar Australie gestuurd? Jullie toch zelf!!!!
En ook, op haar voorstel dat de Rabo naar jouw zou bellen en ik het nummer had gegeven: Willen jullie dan nu vrij snel bellen, want er is een fors tijdsverschil met Nederland, het is daar nu 19.00 uur. Toen kwam als reactie:
OH JA IS DAAR TIJDSVERSCHIL.
Wat een verschrikkelijke dozen daar op onze nederlandse Rabobank.
Ik voel me een echte volhouder om hierin iets te bereiken.


Bedankt Pa!

Geen opmerkingen: