Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

vrijdag 8 juni 2007

Afscheidsfeestje 46 Schoolstreet.

Voordat ik naar Bundaberg vertrok, hadden mijn huisgenoten een afscheidsetentje georganiseerd. Dit was 29 mei, de volgende dag om 7.45 vertrok mijn bus naar "Bundy".
Twee vriendinnen van Chiyo hielpen mee om iets lekkers te maken. (ma, ik zal het recept wel meenemen) Ik had wat geinige cadeautjes gekocht voor iedereen, nieuwe theedoek, wasknijpers, chopsticks voor iedereen, mijn hema-reiswekker die Jerome al twee maanden leende ook maar ingepakt en als topper een geweldig mooie foto van mezelf ingelijst om voor eeuwig in de huiskamer te blijven hangen!
Super lekker zitten eten, een soort van gehakt-gember-bladerdeeg-rolletjes en japanse omelet met zeedieren.
Nog even een paar groepsfoto's en natafelen zit er niet in, dat is toch echt iets westers lijkt wel. Dus vroeg naar bed, uitgeslapen voor de busreis.


Geen opmerkingen: