Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

zaterdag 30 juni 2007

Manjangan Eiland.

Na Ubud, ben ik met een klein busje door bali, naar Lovina gereist. Hier aangekomen en over het strand gewandeld, ik hiervan een tiest gevoel, na de bommen in kuta van 2005 zijn er hier bijna geen toeristen meer. Een toeristen dorpje compleet daarop ingesteld,zonder toeristen. iedereen komt naar je toe om iets te verkopen. (word ondertussen lekgeprikt door een mug onder mijn tafeltje,en ga bijna van mijn graad omdat ik geen vere lucht aangevoerd krijg doordat ik bij het keuken deuropeninng zit met vieze rijst lucht,dus houd het kort!!)
Maar ben maar een dag in Lovina geweest om op Menjangan Eiland te duiken. Het was super mooi, wel een beetje oude duikspullen en kwam er na 10 min en op 25m diepte achter dat mijn tank niet helemaal open was gedraait, waardoor ik niet voldoende lucht kreeg. Gelukkig kon Poetoe, mijn dive master en tevens mijn buddy mijn kraan snel open draaien!!
Super vel koraal gezien, yellow fin tuna, barracuda, en ik miste een white tip shark die onder mij door zwom.











Vanaf t eiland, met zicht op Bali.















Duikgroepje, rechts zwitsers, links canadees met japanse vriendin.











Laatste dag op Bali, groot hindoe offerfeest. Had een leuk "gesprekje" met deze Balinezen!

Geen opmerkingen: