Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

woensdag 9 mei 2007

The saga continues...



Werk op de carwash is goed te doen, aangezien ik mijn een positie in de stofzuigafdeling heb versiert. Dit betekend dat je de halve tijd auto's aan het verzetten bent. En dat is best leuk als dat Porches, dikke Golfjes R32 en Mega dikke Range Rovers zijn! Geinig dus. Nu vallen de uren dat ik kan werken alleen smerig tegen. Ik heb vandaag bijvoorbeeld maar fu%$ing 2 uur gewerkt! En vorige week in 6 dagen 30 uur. Erg balen dus. Plannen moeten dus aangepast worden. Ik wil ook graag nog net iets meer van de oostkust zien, dan alleen brisbane. Met een auto naar Darwin rijden kost me ook te veel, ben alleen al aan benzine 500 dollar kwijt. Dus ga denk ik toch maar met het vliegtuig naar boven, wat me maar 200 kost. Ben nu nog op zoek naar een goedkope duikcursus rond bundaberg, zodat ik alleen op en naar naar Bundagberg hoef. Dus ik blijf nog wel een aantal weekjes in Brisbane, niet echt om geld te sparen, maar eerder om geen geld uit te geven.

Groeten, Tieske!

Geen opmerkingen: