Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

maandag 30 april 2007

Koninginnedag in Brisbane...



Ik heb op deze heugelijke oranje-dag toch erg goed nieuws te melden! Ik heb weer een baan bij de carwash! Dan wel op een andere lokatie(Bowen Hills), maar toch, ik ben nu verzekerd van werk tot ik weer uit Brisbane vertrek. Kan daar waarschijnlijk 6 dagen p/w werken, dus iets van 45 uur p/w maken. Kassa! Hopelijk een wat rustigere tijd, na een roerige, onzekere tijd als werkzoekende backpacker! -:) http://www.handwashcafe.com.au/
Ik kan morgen al beginnen en met de bus van mijn huis ben ik er in 10 minuten!

Op dit moment dat ik dit aan het typen ben, slaapt iedereen in nederland zijn koninginnennacht-roesje uit. Ik mis het feestje hier wel hoor, ik ga misschien om 16.00 naar het nederlandse consulaat voor een borrel. Zag iets op een forum op internet dat daar een paar nederlanders naar toe gaan. Ik ga nu nog ff naar de South Bank, een kunstmatig aangelegt strand midden in de stad!
Iedereen nog een super koninginnendag!





Dure tomaten! = 9 euro p/kg

Geen opmerkingen: