Mijn foto
Eindhoven, Noord-Brabant, Netherlands
18 september 2006 vertrokken naar Australie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Maleisie, Thailand. En kom 7 Augustus weer lekker terug naar Eindhoven!

woensdag 25 april 2007

"Le Breton"

Sinds afgelopen zaterdag ben ik eindelijk verlost van mijn kamer in "Palace Backpackers"! Ik huur nu met Jerome een 2 persoonskamer in een "studenten/backpackers-huis" genaamd "Le Breton" en dat voor de spotgoedkope prijs van $65,- per week! Even iets anders dan de 3 persoons kamer voor $160,- per week! Er wonen totaal 8 mensen, en wij hebben de enige 2pers kamer! Het sparen kan nu echt beginnen! (duimen dat ik kan blijven werken de komende 6 weken) Er zitten mensen uit Kurzigiestan??, Korea, Japan, Taiwan, Thailand en dan een kerel uit Frankrijk(jerome) en Holland! Net mijn studentenhuis Twee beren en een Dennenboom, maar dan iets minder gezellig! ;-)

Ik woon nu op:
Thijs Thijssen
46 Schoolstreet
4059 Kelvin Grove
Queensland
Australia
















Onze kamer















"Le Breton"


Geen opmerkingen: